Повідомити новину

Поширити:
Триває також будівництво сучасної дворівневої дорожньої розв’язки на Гаївському шляхопроводі.
На об’їзній дорозі Тернополя – Гаївському шляхопроводі продовжуються роботи з будівництва нової сучасної дворівневої дорожньої розв’язки. Також планується масштабна реконструкція об’їзної дороги, що стане частиною найдовшої в Україні міжнародної траси М30, котра сполучає Львівську і Луганську області і має загальну протяжність близько 1400 км.
Гаївська розв’язка – до Дня міста
Нагадаємо, виключно силами тернопільської громади та за кошти з місцевого бюджету було збудовано один з наймасштабніших об’єктів України — Гаївський міст, через який проходять два магістральні шляхи державного значення
Згодом після наших чисельних звернень міської влади, керівництво держави виділило кошти на будівництво величезної транспортної розв’язки поруч з Гаївським мостом. Перший рівень шляхопроводу буде служити для пропуску транспорту через об’їзну дорогу. Водночас, нижня дорога дворівневої розв’язки з’єднуватиме вул. Гайову і с. Великі Гаї.
«Роботи на такому масштабному об’єкті тривають безперервно, адже зведення розв’язки заплановано закінчити до Дня міста», – зазначив міський голова Тернополя Сергій Надал.
Об’їзна дорога – до Дня Незалежності
«Президент України анонсував, що у 2021 році, до 30-річчя незалежності України планується відкрити найдовшу трасу в Україні М30, яка з’єднає Львівську і Луганську області. Частина цієї траси проходить об’їзною міста Тернополя і знаходиться на балансі і утриманні міста, хоча фактично є частиною міжнародної траси.  Цією дорогою користуються усі жителі Україні а також гості із-за кордону», – підкреслив Сергій Надал.
Якою ж уде нова об’їзна Тернополя?
Нова дорога поєднає міжнародні автомобільні траси М-12 на ділянці Тернопіль – Хмельницький і М-19 на ділянці Тернопіль – Дубно та дозволить звільнити місто від транзитного транспорту, суттєво покращить екологічну ситуацію і безпеку руху в м. Тернопіль.
Перша черга Північної об’їзної Тернополя матиме протяжність 8,6 км. Пропускна спроможність дороги становитиме 40 000 автомобілів на добу.
Нова об’їзна дорога Тернополя буде мати 4 смуги руху та розподільчу смугу шириною не менше 13 м, що в майбутньому дозволить розширити її до 6 смуг руху при збільшенні інтенсивності руху.
У подальшому Північна об’їзна дорога буде подовжена від дороги М-19 до дороги М-09 на ділянці Тернопіль – Львів.