Повідомити новину

Поширити:

b1583f8504ba99d3edcb87a53192a876Тренінг на тему: «Юридичні аспекти роздержавлення комунальних ЗМІ. Організація роботи рекламної служби в умовах ринкової економіки» відбудеться у середу, 11 травня, у  готелі «Тернопіль» (вул. Замкова, 14, конференц-зал №2 , 3 поверх)

Мета: Сформувати розуміння важливості рекламної служби в умовах самофінансування, показати приклади роботи рекламних служб успішних медіапідприємств, їх структури, а також варіанти активізації продажів реклами в друковані та онлайн медіа.
Цільова аудиторія: редактори, комерційні директори та керівники відділів реклами комунальних видань.

Проект «Реформа роздержавлення комунальних друкованих ЗМІ у Тернопільській області»  реалізовується Тернопільським прес-клубом у партнерстві з Тернопільською обласною державною адміністрацією за підтримки програми «Український Медійний Проект (У-Медіа)».

Тренери:

ОЛЕКСАНДР ЛЮТИЙ – медіаюрист Інституту розвитку регіональної преси. Закінчив факультет міжнародного права Академії адвокатури України. Працює в таких проектах: – юридична допомога для журналістів,- моніторинг веб-сайтів органів влади і ВУЗів, – витребування декларацій чиновників та перевірка даних.
БОРИС РОДІЄВСЬКИЙ – Член Асоціації українських медіа-консультантів, один з провідних тренерів Інституту розвитку регіональної преси та Інтерньюз Україна. Провів декілька десятків тренінгів та консалтингових проектів на замовлення громадських організацій України, Бєларусі, Казахстану. Автор книг «Те, що повинен знати та вміти менеджер відділу реклами ЗМІ», «Відділ продажу, практичні рекомендації керівнику».
Досвід практичної роботи в медіабізнесі з 1994 року. Зараз засновник РА «Агентство газетної реклами».