Повідомити новину

Поширити:

З 20 січня у візових центрах Генерального консульства Польщі, у тому числі у Тернополі,  зміниться система прийому візових анкет. Досі бажаючі отримати польську національну чи польську шенген-візу здійснювали оплату у банку, телефонували з цього приводу на «гарячу лінію» та, повідомивши реквізити квитанції щодо оплати, записувалися на чергу у візовий центр. Тепер ситуація змінилася – працівники візового центру самі телефонуватимуть до тих, хто хоче відкрити візу. Інформацію про телефон заявника вони отримуватимуть від банкірів, де буде здійснено оплату за послуги візового центру.
Про це розповіли на спільній прес-конференції консул Генерального консульства РП у Луцьку Кшиштоф Савицький, керівник візового відділу консульства в Луцьку Пьотр Матусяк та регіональний директор компанії «VFS Global» в Україні, Білорусі, Казахстані та Узбекистані Аміт Кумар Шарма.
За словами Кшиштофа Савицького, нова система буде набагато простішою для відвідувачів пунктів прийому візових анкет, але набагато складнішою для шахраїв. Основна відмінність функціонування нової системи реєстрації від старої у тому, що працівники центру самі телефонуватимуть до заявників, щоб запропонувати дату подання необхідних документів на візу.
Галина ВАНДЗЕЛЯК