Повідомити новину

Поширити:

Чергові факти шахрайства задокументували працівники Тернопільського відділу поліції. Потерпілими стали двоє тернополянок.
Схема, за якою діють аферисти, усім відома, однак люди продовжують потрапляти на гачок. Зловмисники знаходять на сайтах оголошень потенційних жертв, які розміщують оголошення про продаж товару. Вони зв’язуються з продавцями й дізнаються номер банківської картки, щоб нібито здійснити оплату послуг. Після цього до потерпілих телефонує інший аферист, який відрекомендовується співробітником фінансової структури. Він повідомляє про несанкціонований вхід в електронний кабінет або зняття готівки. Далі запевняє: уникнути втрати грошей можна, але слід повідомити йому чотиризначний код, який надійшов на засіб зв’язку власника електронного гаманця. Не підозрюючи лихого, люди повідомляють аферистам усі дані, у тому числі конфіденційну інформацію, та втрачають кошти.
Так, 46-річна тернополянка, яка продавала в мережі Інтернет кондитерські вироби, втратила 9800 гривень, а продавчиня взуття позбулася 3035 гривень.
Правоохоронці закликають бути уважними та пам’ятати: працівники банку не телефонують клієнтам, щоб дізнатися інформацію про пароль та особисті дані. А отже, уникайте таких розмов з невідомими, а надто, коли вони телефонують зі звичайного номера мобільного телефону. Якщо підозрюєте шахрайство – негайно блокуйте свій рахунок.