Повідомити новину

Поширити:
  1. Чи потрібно протягом року вносити зміни до розпису спеціального фонду бюджету за власними надходженнями бюджетних установ?

Відповідь: Ні, не потрібно. Такі зміни вносяться лише до кошторисів бюджетних установ. Це регламентовано п.49 постанови КМУ від 28.02.2002 р. №228 зі змінами “Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ”. В даній постанові зазначено, що протягом бюджетного періоду розпорядники вносять зміни до спеціального фонду кошторису за власними надходженнями на підставі довідки казначейства про підтвердження надходжень на спеціальні реєстраційні рахунки без внесення відповідних змін до бюджетного розпису. До розпису спеціального фонду вносяться зміни лише за іншими надходженнями.
 
Чурілова Тетяна Іванівна,   регіональний  консультант з бюджетних питань у Тернопільській області.

  1. Як прийняти на баланс громади безгосподарське майно?

Відповідь: Безгосподарське майно приймається на баланс громади шляхом прийняття відповідного рішення сесії. Також варто створити комісію з інвентеризації безгосподарського майна. Порядок затверджено постановою КМУ №513 від 23.05.2012

  1. Якими законами керуватись при розробці та прийнятті Правил благоустрою населеного пункту?

Відповідь: Правила благоустрою розробляються з врахуванням законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про благоустрій населених пунктів”, “Про охорону навколишнього природного середовища”, “Про відходи” та ін..
Максим Черкашин, регіональний  консультант з правових питань у Тернопільській області.