У 2020 році в Україні запроваджено ринок газу, що стало певною мірою новим викликом для усіх газопостачальних компаній. Пандемія коронавірусу внесла свої корективи у життя як пересічних українців, так і предстанвиків бізнесу. Але компанія «Газпостач» не лише з гідністю прийняла ці виклики, але продовжує добросовісно виконувати зобов’язання перед споживачами і крокує у ногу з часом, розвивається та вдосконалюється.
«Газпостач» – надійний постачальник
Ринок газу стимулює газопостачальні компанії пропонувати своїм клієнтам оптимальну вартість природого газу. Нижньої межі у політиці цінотворення намагаються триматися у команії «Газпостач».
З моменту запровадження ринку газу ми співпрацюємо з групою компаній НАК «Нафтогаз» та продовжуємо здійснювати діяльність з постачання природного газу на території м. Тернополя та Тернопільського району за винятком сіл: Довжанка, Домаморич, Драганівка, Забойки, Почапинці. Своїм споживачам ми зазвичай пропонуємо ціну на природний газ, яка є нижчою, аніж у інших українських постачальників та намагаємося забезпечити максимально високу якість надання послуг, – розповідає заступник директора компанії Галина Голоюха. – До слова, нагадуємо, що у лютому Компанія «Газпостач» виконує Постанову Уряду, відтак ціна природного газу для абонентів компанії у лютому та березні становитиме 6 гривень 99 копійок за один кубічний метр. Це означає, що нарахування за вказаною ціною споживачі отримають відповідно у березні та квітні.
Клієнти компанії «Газпостач» мають широкі можливості для комунікації з підприємством
Незабаром мине рік від початку дії карантинних обмежень, спричинених панедмією коронавірусу, що стало викликом для багатьох підприємств, суттєво обмеживши можливості роботи. Та у компанії «Газпостач»ще задовго до початку карантину почали дбати про розширення можливостей комунікації із споживачами, щоб зробити оплату за спожитий газ максимально простою, безпечною та зручною. Як розповідає Галина Голоюха, впродовж всіх років своєї роботи у галузі газопостачання для жителів Тернополя та Тернопільського району, компанія завжди йшла у ногу з часом, використовуючи усі можливі засоби комунікації із населенням.
Особливої актуальності віддалені засоби взаємодії із клієнтами набули з моменту впровадження карантинних обмежень, через які чимало установ, в тому числі й ДП «Газпостач», обмежили особисту взаємодію із своїми споживачами. Це не стало проблемою для наших клієнтів, адже дізнатися про стан своїх нарахувань і здійснити оплату за спожиту послугу, клієнти компанії можуть у зручний час, не відвідуючи установу та не просиджуючи годинами «на телефоні», скориставшись зручним сервісом у вигляді єдиної квитанції
eps.org.ua. Інші жителі Тернополя та району надають перевагу «Особистому кабінету» на сайті
gazpostach.te.ua, який також працює за принципом єдиної квитанції і включає в себе всі комунальні послуги. Також нещодавно на нашому сайті почав працювати оновлений особистий кабінету «Gazolina Online» для фізичних осіб, у якому можна отримати всю інформацію щодо особового рахунку споживача: актуальні тарифи, наявний баланс на рахунку, нарахування пільг та субсидій, історію оплат, яким можна скористатись за допомогою мобільного додатку. Від початку жовтня 2020 року юридичні особи мають змогу скористатися сучасним мобільним додатком “Газпостач” для перегляду даних балансу, а також завантажити акт приймання-передачі природного газу за відповідний місяць з мобільного пристрою. Тобто ми прийняли всі виклики часу і невпинно вдосконалюємося, адже у нас в пріоритеті інтереси споживача, – розповідає Галина Голоюха.
Крім перелічених сервісів для споживачів компанії, діє сервіс СМС-сповіщень на мобільні телефони абонентів компанії, які щомісяця надходять у вигляді повідомлень про суму заборгованості за спожитий природний газ з активним посиланням на сайт, де можна здійснити оплату.