Повідомити новину

Поширити:

Електронна сервісна послуга – автоматичне призначення пенсії – надається засобами вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та надає можливість призначати пенсію автоматично при досягненні встановленого законодавством пенсійного віку. Це передбачає, що немає необхідності додатково звертатись та особисто відвідувати органи Пенсійного фонду для подачі звернення та документів для призначення пенсії за віком.
Сервіс дає змогу надати всю необхідну для призначення пенсії інформацію завчасно та провести перевірку наявних у Пенсійному фонді даних.
Користувач, який ще не є пенсіонером та який авторизувався на вебпорталі Фонду за допомогою КЕП, формує та подає анкету-заяву, де потрібно зазначити свої анкетні дані, інформацію про місце реєстрації та проживання, дані щодо обраного способу виплати призначеної пенсії та отримання пенсійного посвідчення, адресу електронної пошти та номер мобільного телефону. Окрім цього, особа додає скановані копії документів про навчання та трудову діяльність, а також  інші документи, які можуть вплинути на розмір пенсії. Після цього підписує анкету-заяву своїм кваліфікованим електронним підписом та надсилає її до органу Фонду.
За результатами опрацювання анкети–заяви користувач отримає інформацію про автоматичне призначення пенсії, дату такого призначення та розмір пенсії за допомогою СМС повідомлення, засобами вебпорталу та через мобільний додаток.
Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області