Повідомити новину

Поширити:

Пріоритетними для успішних держав є розвиток науки і освіти. А молодь у цьому напрямку відіграє основну роль, оскільки саме вона формує майбутнє і культурні цінності держави.
Сучасне молоде покоління має великий потенціал, запал та енергію. Воно здатне включитись у розвиток четвертої науково-технічної революції, яка охопила інтелектуальну діяльність, починаючи з інформаційних образів в економіці, штучного інтелекту у нових технологіях і продовжується в біології, інформатизації суспільства.
Яскравими представниками такої молоді є слухачі відділень «Екологія та аграрні науки» та «Хімія і біологія», дослідницька діяльність яких спрямовувалась на розв’язання актуальних питань сьогодення. Результати своїх досліджень вони презентували на ІІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України, який проходив протягом квітня 2017 року у м. Києві.
Так, Вітрова Софія (секція екології), учениця 11 класу Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 3 з поглибленим вивченням іноземних мов, доводила необхідність використання біотехнологічних методів для збереження рідкісних видів рослин (на прикладі тирличу безстеблового – Gentiana acavlis L.).
Чолач Софія (секція медицини), учениця 11 класу Тернопільської Української гімназії ім. І.Франка, обґрунтувала фармакологічне та фітохімічне використання біологічно активних речовин квіток лілійника буро-жовтого та лілійника гібридного як нейротропних засобів.
Сатурський Остап (секція біології людини), учень 11 класу Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 17 з поглибленим вивченням іноземних мов, досліджував плив гіподинамії на формування підвищеної чутливості міокарда до дії стресорних чинників.
Касянчук Надія (секція загальної біології), учениця 9 класу Тернопільської Української гімназії ім. І.Франка, проаналізувала стан стрес-респонсивних систем та рівень молекулярних ушкоджень у щитоподібній залозі хворих на вузловий колоїдний зоб залежно від субклітинного розподілу купруму та йоду у тканині.
Рега Оксана (секція валеології), учениця 11 класу Тернопільської Української гімназії ім. І.Франка, розв’язувала проблему впливу калію й натрію стеаратів на якість питної води та на організм піддослідних тварин.
Всі учасники конкурсу стали переможцями, виборовши два ІІ (Чолач Софія, Сатурський Остап) та три ІІІ (Вітрова Софія, Касянчук Надя, Рега Оксана) місця, повідомляють на сайті Тернопільського обласного відділення МАН.