Повідомити новину

Поширити:

Компанія «Газпостач» впродовж всіх років своєї роботи у галузі газопостачання для жителів Тернополя та Тернопільського району завжди йшла у ногу з часом, використовуючи усі можливі засоби комунікації із населенням. Особливої актуальності віддалені засоби взаємодії із клієнтами набули з моменту впровадження карантинних обмежень, через які чимало установ, в тому числі й ДП «Газпостач», обмежили особисту взаємодію із своїми споживачами.
Але це не стало проблемою для наших клієнтів, адже дізнатися про стан своїх нарахувань і здійснити оплату за спожиту послугу, клієнти компанії можуть у зручний час, не відвідуючи установу та не просиджуючи годинами «на телефоні».  Велика кількість споживачів (27 415 домогосподарств) користується зручним сервісом у вигляді єдиної квитанції  eps.org.ua.
Інші жителі Тернополя та району надають перевагу «Особистому кабінету» на сайті gazpostach.te.ua, який також працює за принципом єдиної квитанції і включає в себе всі комунальні послуги. Цей сервіс обрали понад 28 тисяч наших споживачів.
Нещодавно на нашому сайті почав працювати оновлений особистий кабінету «Gazolina Online» для фізичних осіб, у якому можна отримати всю інформацію щодо особового рахунку споживача: актуальні тарифи, наявний баланс на рахунку, нарахування пільг та субсидій, історію оплат, яким можна скористатись за допомогою мобільного додатку. Виділену синім кольором кнопку переходу у сервіс можна побачити знизу сторінки мобільного додатку «Газпостач». Особистий кабінет «Gazolina Online» станом на сьогоднішній день використовує 1061 домогосподарство.
Від початку жовтня юридичні особи мають змогу скористатися сучасним мобільним додатком для перегляду даних балансу, а також завантажити акт приймання-передачі природного газу за відповідний місяць з мобільного пристрою. Для завантажування мобільного додатку “Газпостач” на систему Android чи  IOS, потрібно зайти в магазин Google Play Store, App Store і у  пошуку ввести «Газпостач». Щоб скористатися можливостями сервісу потрібно зареєструватися, ввівши дані: назву організації або ПІБ, електронну пошту, пароль та номер договору. Додаток завантажили 176 разів, кількість охочих скористатися ним постійно збільшується.
Сервіс СМС-сповіщень на мобільні телефони запрацював для абонентів компанії «Газпостач» у березні цього року.  Майже шістдесят дев’ять тисяч тернополян, номери яких були у базі підприємства, щомісяця отримують у вигляді повідомлень (з активним посиланням)  інформацію про суму заборгованості за спожитий природний газ.
Якщо ви є споживачем компанії «Газпостач», але не отримуєте сповіщень, то нагадуємо вам про можливість внесення потрібного номера телефону, на який мають надходити сповіщення, у базу підприємства. Зробити це можна кількома способами: написати на електронну скриньку admin@gazpostach.te.ua, зателефонувати на міський номер телефону  51-95-95 , чи на мобільні різних операторів 050-104-2-104 та 096-104-2-104.
До слова, для номера 096-104-2-104 працює служба Viber, відтак користувачі даного сервісу можуть у зручний час також надіслати свої дані для отримання сповіщень. У повідомленні вкажіть номер телефону, на який очікуєте СМС, а також адресу, нарахування для якої вас цікавлять. Цей засіб комунікації із компанією обрало 6488 споживачів.
Здійснити оплату можуть жителі Тернополя та Тернопільського району можуть безпосередньо з нашого сайту gazpostach.te.ua. Ввівши номер свого особового рахунку («Номер платника») у відповідну графу, споживач перейде у сервіс Приват 24, де побачить стан нарахувань та зможе здійснити оплату не лише за природний газ, але й за інші послуги.
Закликаємо наших споживачів не бути байдужими до своїх стареньких родичів та сусідів, які відносяться до груп ризику, та  допоможіть їм здійснити подачу показників чи оплату онлайн,  а також дізнатися стан нарахувань із своїх гаджетів. Цінуйте свій час та небайдужих вам людей, а в умовах сьогодення завдяки зручним ресурсах разом із дорогоцінним часом, ви збережете ще й здоров’я.
Бережіть себе та будьте здорові!