Повідомити новину

Поширити:

Перше публічне звітування щодо виконання ремонту на дорогах загального та місцевого значення відбулося 17 серпня в обласній державній адміністрації. Звітували: перший заступник голови ОДА Іван Крисак, начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик та начальник управління капітального будівництва ОДА, на балансі якого тепер перебувають всі дороги місцевого значення, Віктор Кузяк. Відкрите звітування привернуло увагу медіа-спільноти і громадськості. Адже у 2018 році Тернопільщина отримала безпрецедентну суму коштів на відновлення автошляхів – понад півтора мільярда гривень! Таких капіталовкладень дороги нашої області не бачили ніколи. Власне, про них і звітували спікери, а також про те, які плани на поточний та наступний роки, про проблеми, які виникають, та про можливості їх вирішення.
 
315 млн грн – на ремонт місцевих доріг
 
Іван Крисак навів статистику по коштах, які отримала область протягом останніх чотирьох років. За його словами, у 2015-му на всі дороги як загального, так і місцевого значення залучили 120 млн грн, у 2016-му – 373 млн грн, у 2017-му – 870 млн грн, у 2018-му на дороги державного значення очікують спрямувати 1 млрд 300 млн грн, а на дороги місцевого значення уже отримали 315 млн грн.
«Це – не сухі цифри. За ними стоїть конкретний результат, – зазначив Іван Крисак. – На сьогодні в будівництво основних магістралей вже вкладено майже 70% коштів. Що стосується місцевих доріг, то ми передбачили ремонт на 67 ділянках доріг протяжністю 75 км (в області – 3 519 км доріг місцевого значення, – ред.). На 11-ти дорогах поточний середній ремонт уже завершений або перебуває на стадії завершення».
 
До середини вересня – новий обхід Тернополя
 
Про те, що дороги й надалі будуть відновлювати, а також про системний підхід розповів начальник Служби автомобільних доріг в області Богдан Юлик. Він поділився найближчими планами щодо початку ремонту обходу Тернополя Р-41.
«Службою автомобільних доріг заплановано відремонтувати усю протяжність обходу Тернополя, а це 14,5 кілометрів. Поточний середній ремонт дороги дасть змогу забезпечити комфортний проїзд усіх видів транспорту через область – із заходу на схід, – повідомив Богдан Юлик. –  Р-41 – це дорога, яка пролягає через село Біла та закінчується біля ТРЦ «Подоляни» та з’єднує магістраль М-19 Тернопіль – Кременець з трасою М-09 Тернопіль – Львів. Орієнтовний термін закінчення робіт – середина вересня. Підрядник вже активно розпочав роботу. Вартість – 250 млн грн».
 
Також Богдан Юлик поінформував, що цього року закінчується проектування східного обходу Тернополя. Це – автомобільна дорога, протяжністю 8,6  кілометрів, яка буде об’єднувати трасу М-19 та М-12. Розмір фінансування – 20 млн євро, надані Європейським інвестиційним банком. Виконання робіт розпочнеться наступного року.
 
Дорожня карта відновлення магістралей – стратегія розвитку області
 
Автомобільні дороги М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська (магістраль практично завершена. Її протяжність в нашій області – 39 км. Вартість робіт – 375 млн грн.), М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький -Знам’янка. Ремонт завершено. Триває облаштування узбіч, встановлення знаків та розмітки. Протяжність в області – майже 39 км, вартість – понад 800 млн грн), Р-41 – північний та майбутній східний обхід Тернополя – є частиною основного транспортного коридору, через який будуть здійснювати всі перевезення до портів України. Побудувавши вчасно цю дорогу, розвиваємо , насамперед,
транспортний потенціал Тернопільської області.
Автомобільна дорога М-19 (протяжність 70 км) – це частина туристичного маршруту Тернопільської області.
Наступного року повністю відремонтують автомобільну дорогу Івано-Франківськ – Бучач – Тернопіль.
Також нові дороги дають змогу зробити доїзд до європейських кордонів швидким, зручним та комфортним.