Якісні продукти за доступними цінами – це лише частина соціальної політики відомої торговельної мережі.
Нинішня економічна ситуація в країні давно змусила багатьох українців дещо переглянути принципи закупівлі продуктів і товарів для дому. Бажаючи зекономити, ми уважніше придивляємося до цінників у магазинах та не лінуємось обійти кілька торговельних точок свого району, щоб знайти найвигіднішу пропозицію. Саме тому мешканці Західної України зацікавилися появою в нашому регіоні «АТБ» – мережі, яка вже більше ніж 20 років користується повагою українців через доступні ціни на якісні товари.
Експерти одностайно кажуть про те, що це – найбільш соціально орієнтована компанія у вітчизняній торгівлі. «Соціально відповідальне ведення бізнесу – одне з пріоритетних завдань корпорації «АТБ». Програми, спрямовані на реалізацію цього завдання, є невід’ємною частиною стратегії компанії», – зазначає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». Доказів не бракує – можна просто зайти у найближчий магазин мережі та на власні очі переконатися, що програма «Соціальний кошик» у цих магазинах працює бездоганно. Зокрема, йдеться про забезпечення мінімальних цін на основні соціальні групи товарів: хліб, молоко, крупи, яйця та ін.
«Будь-який споживач, що хоча б одного разу здійснив покупку в магазині нашої мережі, знає: «АТБ» пропонує своїм клієнтам найдоступніші ціни на продукти харчування. За рахунок мінімізації витрат на логістику і рекламу, за рахунок вдосконалення технологічних процесів і впровадження інноваційних технологій ми можемо отримувати вартість продукції, яка буде на 10–15% нижчою за середньоринкову. Але до деяких товарних груп ми ставимося особливо уважно. Для «АТБ» збереження мінімальної ціни на соціальний споживчий кошик – це принципова і відповідальна позиція компанії», – пояснює Наталія Шаповалова.
Проте слід зазначити, що низькі ціни в цьому випадку не означають, що продукти мають низьку якість. Навпаки, «АТБ» – одна з провідних торговельних компаній саме в питаннях контролю якості товарів. І така політика стосується абсолютно усіх регіонів країни, в яких працює підприємство. А це, варто наголосити, не так вже й мало: сьогодні мережа налічує 894 маркети у 231 населеному пункті України. Майже 3 мільйони українців у 22 областях нашої держави щоденно роблять покупки в «АТБ».
Втім, цим соціальна відповідальність корпорації не обмежується. Від багатьох інших підприємств її відрізняє свідомість і чесність у питаннях відносин із державою. Можна навіть сказати, що від успішної роботи «АТБ» у певному сенсі залежить економіка України та добробут її громадян. За даними Державної фіскальної служби, компанія входить до 20 найбільших платників податків країни. Це – єдиний представник роздрібної торгівлі, який потрапив на таку високу позицію рейтингу. Досить показова цифра: в 2016 році «АТБ» перерахував до бюджетів різних рівнів і спеціальних фондів близько 5,5 млрд грн. За січень – вересень поточного року обсяг відрахувань становить уже 4,7 млн грн.
Ці гроші є своєрідною інвестицією мережі в економіку та розвиток нашої країни. Крім того, зиск отримують і родини українців, зокрема тих, котрим «АТБ» дає роботу. Це доволі потужний колектив, що складається з більш ніж 40 тис. осіб. Причому цей показник постійно збільшується – тільки за минулий рік корпорація створила понад 7 тисяч нових робочих місць. Уявіть, скільки родин отримали впевненість у завтрашньому дні, адже в кожного з цих працевлаштованих робітників є сім’ї. Значна їхня частина мешкає саме у Західній Україні – тут мережа розвивається найбільш стрімко.
Можна сміливо казати, що соціальною мережу «АТБ» називають не лише за доступні ціни та якісні товари. Вона має стратегію, спрямовану на підвищення якості життя простих українців: від продуктів до податків; від підтримки вітчизняних виробників до створення нових робочих місць. Люди добре це розуміють і довіряють цій відповідальній компанії, бо саме таким має бути соціально орієнтований бізнес в європейській країні.
Емма ГЛАДУН