Про це розповіла Суспільному організаторка форуму Оксана Качурівська.
За її словами, на захід зареєструвалися 170 людей. Зокрема, графічні дизайнери, ілюстратори, ІТ-спеціалісти, режисери.
“Якщо люди через війну втратили можливість працювати, тому що не мають необхідної техніки, чи не мали можливості забрати її з тих місць, звідки вони виїхали, то ми організовували для них безкоштовно місця в коворкінгу, надавали безплатно техніку для роботи: ноутбуки, планшети. Таким чином намагалися їх підтримати, щоби вони продовжили свою діяльність. На цьому форумі акцентували на творчості, івент-індустрії, онлайн-освіті. Говорили, як масштабувати свою професію”, – говорить організаторка форуму.
“Бізнес онлайн мав вийти вже п’ять років тому. Проте жалітися ми не можемо. Зараз ми маємо чи не найкращий банк у світі, на який вже мають рівнятися всі бізнеси. На мою думку, бізнес має прислухатися до свого кінцевого споживача, тому що він може бути і онлайн, і офлайн”, – каже Дмитро Ружицький.
Тернополянин Андрій Рудий планує працювати блогером.
“Мені одна тема цікава – про відео. На ютуб-каналі я лишень починаю розвиватися, і в тік-тоці маю небагато підписників”, – сказав Андрій Рудий.
Андрій Гонковський три роки працює з онлайн-курсами. Каже, реалізував понад 150 проєктів. Під час виступу говорив про те, як організувати онлайн-навчання в час війни.
“Ваш контент повинен бути різноманітним. Коли почалися блекаути, ми почали робити не просто відео формат. У нас зйомка раніше – це студія, 4К формат, класна якість, відео, яке важить по 3-4 гігабайти. А зараз цього не потрібно. Зараз важливо, щоби швидко завантажити, щоби можна було переглянути в офлайні, щоби це важило небагато, тому що іноді через мобільну мережу не завантажиш. Щоби можна було переслухати в форматі аудіо, а не переглядати відео”, – розповів Андрій Гонковський.
Проєкт організував Центр Дія.Бізнес за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).