Повідомити новину

Поширити:

Незважаючи на численну кількість застережень, розміщених у ЗМІ, люди продовжують довіряти невідомим, які відрекомендовуються співробітниками фінансових установ. Аферисти повідомляють громадянам про блокування рахунків, збій системи, уточнення персональних даних та збільшення кредитного ліміту. Після такого спілкування з пройдисвітами люди отримують сповіщення про зняття готівки.
Впродовж доби від таких афер потерпіли двоє жителів області. Додзвонювач, який назвався працівником банку, повідомив тернополянину про автоматизоване блокування карткового рахунку. Аби усунути недолік, він попросив повідомити реквізити електронного гаманця та зміст смс-повідомлення, що й зробив чоловік, не підозрюючи лихого. Через деякий час потерпілий перевірив стан рахунку й виявив відсутність 7200 гривень.
А жителю села Смиківці Тернопільського району аферист запропонував збільшити кредитний ліміт, але для цього попросив уточнити персональні дані. Вже згодом краянин отримав сповіщення про успішно здійснену транзакцію, а саме зняття готівки в розмірі 9605 гривень.
За цими фактами поліцейські розпочали досудове розслідування відповідно до статті 190 Кримінального кодексу України (шахрайство).
Правоохоронці застерігають власників карткових рахунків: нікому не повідомляйте ПІН-код картки, не зберігайте ПІН-код у гаманці чи разом з карткою; не повідомляйте ваші персональні дані (номер картки, логін і пароль, cvv-код) третім особам, навіть якщо вони відрекомендовуються працівниками банку.
Окрім цього не слід розголошувати коди, які надходять на ваш мобільний номер.
У разі, якщо ви підозрюєте, що спілкуєтесь з аферистами, завершуйте телефонну розмову та телефонуйте на гарячу лінію банківської установи.