Про це свідчать результати дослідження «Психічне здоров’я та психосоціальна підтримка в українській освіті», презентовані під час стратегічної сесії «Психосоціальна підтримка в освіті: від основ до змін», яку провело Міністерство освіти і науки спільно з ЮНЕСКО.
Згідно з опитуванням, 88% опитаних батьків вважають, що дитині потрібна психолого-педагогічна підтримка. Ще 22% батьків зазначають, що їхня дитина потребує допомоги психолога.
Також 51% опитаних шкільних психологів також повідомили, що більшість учнів у їхніх школах потребують психологічної допомоги.
У МОН зауважують, що такі дані свідчать, що війна суттєво вплинула на емоційний стан дітей і збільшила потребу в психологічній підтримці.
Саме такою потребою викликане створення національної рамки розвитку психосоціальної підтримки в українській освіті на 2025–2030 роки, над якою наразі працюють в МОН.
Наступним кроком стане затвердження стратегії Міністерством освіти і науки, а також напрацювання дорожньої карти для її реалізації.