Відомості про події слідчі внесли до Єдиного реєстру досудових розслідувань відповідно до частини 1 статті 190 (шахрайство) Кримінального кодексу України.
Аби розпізнати шахрайство і не стати його жертвою, слід запам’ятати: співробітники банку ніколи не вимагають назвати останні три цифри на зворотному боці картки (CVV-код), пароль від картки, термін дії, одноразовий пароль, код операції, який приходить на телефон.
Якщо вас просять перевести куди-небудь гроші для того, щоб активувати або розблокувати картку, не піддавайтеся на такі вмовляння. Адже співробітники фінустанови не можуть вимагати переказу грошей, а такі прохання явно вказують на шахрайство.
Не реагуйте на будь-які пропозиції, якщо дзвінок або СМС надходить з незнайомого номера, якого немає на офіційному сайті фінансової установи. Номер також можна знайти на зворотному боці картки.