Повідомити новину

Поширити:

Весняний локдаун, коронакриза, «карантин вихідного дня»… Високосний 2020-ий цілком виправдав свою унікальність і для багатьох підприємців став справжнім іспитом на витривалість, гнучкість, креативність та міцність духу.
Не всі вистояли й гідно витримали удар. За даними ВГО Асоціації платників податків України закрились майже 700 000 підприємств, а понад чотириста тисяч українців офіційно втратили роботу…
– Невизначеність – слово, яким можна охарактеризувати весняний локдаун, – зазначає очільник однієї з найпотужніших рекламних агенції Тернопільщини й Західної України «Маркетингові технології ПБС», «Підприємець року» за версією журналу «City Life» Михайло Тимошик. – Ніхто достовірно нічого не знав, все стояло, але сплати податків, оренди приміщень, – ніхто не відміняв. І якби не підтримка Тернопільської міської ради, то більшість місцевих підприємств і ФОПів просто б закрились. ЗЕделитанти щораз продовжувавали карантин, записуючи відосики, але, як жити, чим платити людям зарплату, як втримати висококваліфікованих спеціалістів, – не пояснювали. При цьому «обрані» продовжували в столиці активно вести свій бізнес, і їм за це ніхто навіть «ню-ню!» не сказав. Зрештою, схожа ситуація й зараз. «Небожителі» оголосили Буковель територією без коронавірусу, а для решти країни ввели зимовий локдаун. До 24 січня включно накатаються, спустять з гір і …почнуть знову «активно дбати» про українців, щотижня продовжуючи «лоХдаун». І байдуже їм до буденних клопотів простих смертних… Геноцид нації триває…
– Усе за правилами джунглів: виживає сильніший!
– Сміливіший та креативніший, я б сказав. Понад десятилітній досвід рекламіста навчив мене в усьому бачити позитив,  змінювати, що можеш, і приймати те, що ти змінити не під  силу, та вчитися жити з ним. Локдаун не виняток.

– І чого «Маркетингові технології ПБС» навчила весна 2020-го?
– Карантин зробив нас особливо гнучкими, змусив прискіпливіше оцінити свої сильні й слабкі сторони, освоїти нові технології та в кілька разів оперативніше реагувати на виклики сучасного світу, забезпечуючи успіх та розвиток бізнесу наших клієнтів. Ми чітко усвідомлювали: в час, коли все зупинилось, попит на якісні рекламні послуги не зміліє. Попри всі економічні незгоди, бренди просто не можуть дозволити собі втратити впізнаваність, інакше перестануть бути конкурентоспроможними. Їх поволі забудуть. Наша задача запропонувати їм взаємовигідну співпрацю. Так, у чомусь втратимо, але …краще ризикнути, ніж закритись. Подіяло. Ми не те, що втримали постійних клієнтів, а й додали нових. Плюс – активізація роботи в соцмережах, збільшення рекламних конструкцій у районних центрах й містечках, розширення спектру послуг й впровадження чималої кількості програм лояльності, – допомогли нам не тільки укріпитись в інших областях, а й вийти на новий міжнародний рівень.
– То яким все-таки був 2020-ий для агенції?

– Для рекламної агенції «Маркетингові технології ПБС» 2020-ий став роком …якісних змін, рішучих кроків, оновлення й цілковитого ребрендингу. На знак повноліття, нам уже – 16 років, звичний зелений змінили на …жовтий, що символізує впевненість, надійність, сміливість, відсутність будь-яких рамок та любов до експериментів. А чорний колір нашу яскравість підкреслив досвідом.
– Ви змінили й місце розташування, переїхавши на вул. Тролейбусна,12а…
– Ми виросли, збільшили спектр послуг, підсилились новими фахівцями, виправдали довіру постійних клієнтів та завоювали серця багатьох нових, підтвердивши репутацію надійних  партнерів та відповідальної компанії, що постійно вдосконалюється. Попри вибрики й підніжки 2020-го, ми не просто втримались на лідерських позиціях рекламного ринку Тернопілля й Західної України, а й продовжуємо бути рекламною агенцією №1.
– Привідкрийте завісу планів на 2021-ий…

– Міцніти, розширяти асортимент продукції, послуг і мережу рекламних конструкцій, йти в ногу з часом, освоюючи трендові технології й підкоряючи все вищі вершини. Зважаючи на карантинні каруселі, намагаємось бути готовими до всього, тож удосконалюємо спілкування з клієнтами у форматі онлайн, поглиблюємо роботу в соцмережах, розвиваємо нові напрямки роботи у всесвітній павутині.
– Чого побажаєте нашим читачам у 2021-му?
– Здоров’я, стабільності, терпіння, позитивних змін, родинного затишку, яскравих вражень і …високоякісної реклами їхнього бізнесу й досягнень. Адже реклама сьогодні – це не просто інструмент, а, найперше, – майбутнє справи, якою ви живете та в яку вже вклали стільки зусиль, коштів і нервів. Повірте, ми точно знаємо як зробити її ще успішнішою та потужнішою!
Спілкувлась Вікторія Отаманчук.

Агенція «Маркетингові технології ПБС» працює як і з великими, так і з малими компаніями, надаючи повний цикл рекламних послуг: від ідеї – до її цілковитої успішної реалізації.
Серед послуг агенції:

  • аналіз ринку конкурентів та розроблення ефективної маркетингової стратегії розвитку й просування бізнесу;
  •  розробка унікального дизайну (бренбук, логотип, вивіска, поліграфія, каталог, меню, постер, фірмовий стиль тощо);
  • створення сувенірної продукції (щоденники, блокноти, ручки, олівці, бейджі, горнятка, термокружки, значки, футболки, кепки, пакети, екосумки, прапорці, флешки, запальнички, парасольки, повітряні кульки тощо);
  •  повний спектр поліграфічних послуг, широкоформатний друк, офсетний тощо;
  •  виготовлення біл-бодів, сіті-лайтів, мобільних конструкцій «Roll- Up», «Х-банер», рамок із клік-системою, стійок та підставок під поліграфію;
  •  виготовлення рекламних вивісок, стендів, брендування тощо;
  •  розміщення реклами на біл-бордах, сіті-лайтах, брандмауерах, перетяжках на мостах Тернополя й Тернопільської області;
  • розміщення реклами в транспорті, торгових центрах, світлодіодних рекламах, ліфтах, на зупинках, у медіа тощо;
  • медіа-супровід, надання SMM-послуг;
  •  BTL-акції.