Задля популяризації туризму необхідне об`єднання зусиль влади, громади, бізнесу та науки

У Збаразькому замку представники різних регіонів спілкувалися про розвиток туризму   

27-28 липня Тернопільщина вперше стала місцем проведення засідання Ради туристичних міст і регіонів України. Оцінити потенціал нашого краю та спільно напрацювати дорожню карту залучення туристів в Україну зібралися представники різних регіонів.

У засіданні взяли участь заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України Михайло Тітарчук, директор департаменту туризму та курортів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Іван Ліптуга, голова Тернопільської ОДА Степан Барна та голова Тернопільської обласної ради Віктор Овчарук. У стінах Збаразького замку учасники заходу заслухали презентацію туристичного потенціалу Тернопілля та обговорили спільну стратегію розвитку туризму в Україні. Також йшлося і напрями, які дадуть можливість відновити туристичну інфраструктуру області, адже цього року на розвиток туризму з обласного бюджету спрямували 1 млн 400 тис. грн.

– Щедрі дари природи та історії краю, окрім позитивних перспектив перетворитися у туристичний центр країни, несуть  певні виклики та вимагають особливої відповідальності. Для їх вирішення необхідне об`єднання зусиль влади, громади, бізнесу та науки задля популяризації туризму в нашому краї та Україні загалом. Надзвичайно добре, що засідання ради відбуваються в різних містах,  тому що, лише побувавши безпосередньо на місцях, зокрема на Тернопіллі, учасники матимуть змогу побачити та реально  оцінити увесь туристичний та економічний потенціал області, – звернувся до присутніх голова обласної ради Віктор Овчарук.

Цьогоріч уряд визначив туризм одним із пріоритетних напрямків, розвиток якого зумовить наповнення бюджетів та створення нових робочих місць. Для цього поступальні кроки, передусім, здійснюватиме держава, проте і місцева влада, і бізнес мають бути зацікавлені у спільному прогресі.

-Недарма саме на Тернопіллі проводимо сьоме засідання Ради туристичних міст і регіонів України. Адже тут розташована третина замків України, унікальні ландшафт і природа, історія, гостинні люди. Коли усі ці ланки закладені в алгоритм, він спрацьовує, – зазначив Михайло Татарчук.

На підтвердження слів заступника міністра про унікальність Тернопілля з огляду на кількість замків, голова облдержадміністрації презентував 3D-модель Кременецького замку. Надрукований на спеціальному принтері макет, став першим у рамках реалізації проекту «Друге життя замків Тернопільщини».

-Наразі на стадії комп’ютерної розробки перебуває ще й модель Теребовлянського замку. У планах проекту також 3D-реконструкція усіх знакових замків Тернопільщини для того, щоб показати всій Україні, як виглядали ці замки ще до руйнування. Проект уже стартував і надалі всі макети зберігатимуться в одній локації, зокрема в музеї, для подальшої підтримки у форматі віртуальної реальності, – розповів Степан Барна.

Очільник краю наголосив на двох ключових напрямках,         розвитку туризму в області – ландшафтному та паломницькому. Для розвитку першого Тернопілля має печери, водоспади та Дністровський каньйон. Дві найбільші духовні святині – Почаївська Лавра та Марійський духовний центр «Зарваниця», які щороку відвідують щонайменше один мільйон прочан, дають змогу розвивати і паломницький туризм.

Окрім розвитку інфраструктури, важливою складовою є інформаційний супровід.

-Брендинг міст – це один із найважливіших інструментів маркетингу територій. Зокрема, створено мережу, яка охоплює національний, регіональний, місцевий та дистанційний туризм. Щодо останнього, то, наприклад, Буковель, є яскравим взірцем брендування, де вже бренд працює на цей комплекс, і, відповідно, приносить прибутки, – переконаний Іван Ліптуга.

Рада туристичних міст і регіонів є постійно діючим консультативно-дорадчим органом Мінекономрозвитку, який збирається на регулярній основі в різних містах України. Основне завдання Ради – розробка стратегії і підготовка пропозицій та рекомендацій щодо формування й підвищення ефективності державної політики у сфері туризму і курортів, а також її практична реалізація на регіональному та місцевому рівнях.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*