Повідомити новину

Поширити:

Оновлення автошляхів залежить від багатьох факторів. Та чи не найбільше на процес впливають погодні умови. Ремонтуючи дороги, шляховики опираються на державні будівельні норми, які чітко регламентують температуру повітря та вологість, за яких варто укладати асфальтобетонне покриття. На жаль, сприятливий для оновлення доріг період в Україні триває недовго, тому раціонально використовувати для робіт кожен погожий день – надважливо.
Служба автомобільних доріг у Тернопільській області, котрій належать дороги державного значення, докладає максимум зусиль, аби оновлення автошляхів краю було розпочато якомога швидше. Один із найважливіших кроків – оголошення тендерів на ремонт автошляхів заздалегідь. Так, незалежна система «Prozorro» лише через місяць визначає переможця торгів. Враховуючи цей фактор, Служба доріг області оголосила тендери, щойно Кабінет Міністрів затвердив фінансування доріг, у 2018 році.
«Ми отримали офіційне підтвердження, що уряд профінансує оновлення ділянок доріг краю, і відразу зареєстрували тендери. Це дасть змогу не гаяти жодного дня. Визначені «Prozorro» підрядники розпочнуть роботи, щойно середньодобова температура повітря буде +5 градусів за Цельсієм», – прокоментував начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик.
Загальне фінансування ремонту доріг Тернопільщини урядом у 2018 році становить понад 1 мільярд гривень.
Найперше, дорожники оголосили тендери на ремонт 2 ділянок траси М-12 (Тернопіль-Підволочиськ), загальною протяжністю 38,9 км і 11-кілометрового відрізка М-19 (Тернопіль-Кременець). Попереду – торги за оновлення усього обходу Тернополя (Р-41), а це – 14,5 км.
Служба автомобільних доріг також планує у 2018 році завершити укладання верхнього шару асфальтобетону на дорозі Тернопіль – Львів.