Маленькі тернополяни показали свої роботи з технічного моделювання

У Тернопільському обласному комунальному центрі науково-технічної творчості школярів та учнівської молоді підбито підсумки обласної заочної виставки-конкурсу робіт учнів молодшого шкільного віку з початкового технічного моделювання, приуроченої  відзначенню 90-річчя руху юних техніків в Україні. У заході взяли участь 17 позашкільних навчальних закладів області з районів, м. Тернополя та ТОКЦНТТШУМ. На виставку 140 вихованців представили 128 експонатів.

Результати виставки-конкурсу показали творчий підхід вихованців  позашкільних навчальних закладів до виготовлення виробів,  які здивували журі своєю креативністю, потішили неординарними, різноманітними ідеями. Багато виробів представлених на виставку – з національно-патріотичної тематики.  Творчі завдання, що виконані дитячими руками, спрямовані на впровадження звичаїв українського народу, пропаганди кращих здобутків українського суспільства, виховання почуття гордості за свою Батьківщину.

Роботи і експонати учасники представили у 8-ми розділах: найпростіші автомоделі;  найпростіші авіа- та ракетомоделі; найпростіші судномоделі; найпростіші механічні ігри та іграшки, машини та механізми;  ігри, іграшки та атракціони з використанням елементів електротехніки; паперове моделювання і Paper Craft; вироби в техніці орагамі та паперопластики; макети будівель.

За результатами роботи журі найбільшу кількість балів набрали: Великобірківський будинок школяра та Великоглибочецький будинок технічної творчості школяра (Тернопільський район); Кременецький районний центр дитячої творчості; Козівський районний будинок дитячої та юнацької творчості; КЗ Тернопільської міської ради “Станція юних техніків”;  Лановецький районний комунальний будинок дитячої та юнацької творчості; Гусятинський районний центр дитячої та юнацької творчості; Тернопільський обласний комунальний центр науково-технічної творчості школярів та учнівської молоді.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*