У приміщенні «Тернопільміськгаз» уже декілька днів людно. Десятки містян юрбляться, аби подати показники лічильників. Така ситуація виникає тут наприкінці кожного місяця і є вже традицією. Через це страждають як працівники, так і споживачі.
У редакцію газети «Свобода» мешканці нашого міста неодноразово зверталися зі скаргами на обслуговування в згаданій установі. Найбільше нарікань на роботу контакт-центру. Мовляв, є шість номерів телефону, за якими можна подати показники, але там постійно зайнято.
«Тернопільміськгаз» – це структура, куди нереально додзвонитись, тож доводиться стояти у кілометровій черзі. Аби подати показники лічильника, потрібно витратити півдня. Якщо ж не зробити цього вчасно, замороки буде ще більше. Отак трапилося й зі мною минулого місяця. Через проблеми зі здоров’ям не зміг навідатися до «Тернопільміськгазу». Спробував подати показники телефоном – зайнято. Відтак мені самовільно «намалювали» кількість використаного газу: замість 12 кубометрів у моїй квитанції з’явилося 200. Я вже два дні бігаю по кабінетах, пишу заяви та намагаюся довести свою правоту. Бачу, що таких як я, – чимало», – розповідає Іван Гошій.
Після багатьох скарг, які надійшли від читачів, журналісти вирішили перевірити роботу контакт-центру. Результат виявився невтішним.
«Вас вітає ДП «Газпостач» ПАТ «Тернопільміськгаз». Ваша розмова буде записана. Залишайтесь, будь ласка, на лінії, вас буде з’єднано з оператором», – почулося у телефонній слухавці.
У «Тернопільміськгазі» пояснюють: їхні диспетчери одночасно можуть прийняти лише шість дзвінків. Наступних семеро додзвонювачів автоматична система просить залишатися на лінії.
Як уникнути черг та налагодити роботу «Тернопільміськгазу», я запитала у начальника відділу надходження та розподілу природного газу населенню Олександри Гринихи.
– Коли потрібно подавати показники лічильника?
– Відповідно до кодексу розподільних мереж ПАТ «Тернопільміськгаз» з 1 по 5 число кожного місяця приймає показники лічильників і 6 числа передає їх ДП «Газпостач». Однак, аби уникнути черг, ми просимо тернополян подавати показники з 25 числа поточного місяця до 5 числа наступного.
– Якщо показники не подані вчасно, як тоді діяти?
– Звісно, треба дотримуватися правил і все робити згідно з розкладом. Інакше доведеться писати заяву та вказувати причину затримки. Лише тоді подавати показник. Якщо ж різниця між показниками використаного газу в поточному і попередніх місяцях дуже велика, тоді показник лічильника повинен засвідчити наш працівник.
– Яким способом можна подати показники?
– Наголошую: показники лічильників для населення можна подавати за телефонами: 52-63-78; 52-72-19; 52-46-95; 52-71-99; 52-27-30; 52-72-77 8 до 20 год. Щодня диспетчери приймають по 400-500 дзвінків. Я сама працювала на такій посаді, тому знаю, наскільки це важка робота.
Повідомити пoкaзи лічильників зa cпoжитий гaз тepнoпoляни мoжyть й іншими способами: бeзпocepeдньo y вiддiлi poзpaхyнкiв (вyл. Митpoпoлитa Шeптицькoгo, 20), чepeз iнтepнeт (gazpostach.te.ua), зa дoпoмoгoю cepвicy eps.te.ua, а також через пошту чи тepмiнaл банку.
– А де саме розміщені спеціальні скриньки?
– На території «Тернопільміськгазу» є три скриньки, куди можна покласти аркуш із записаними показниками лічильника у довільній формі. Якщо у вас один лічильник, потрібно вказати адресу, прізвище платника, показник лічильника і дату його подачі. Якщо ж у будинку два лічильника, – то потрібно ще й вказати їх номери.
Щодня ми опрацьовуємо дані, які отримали через скриньку й інтернет-ресурс.
– Розкажіть про новий тариф
– З 1 травня 2016 року зростає ціна на газ для населення і для підприємств «Теплокомуненерго». Вона становитиме 6879 грн. за тисячу кубометрів. Наголошуємо, що за квітень тернополяни платитимуть ще за старою ціною. Тернополяни й надалі можуть користуватися субсидіями.
Наталя ЛУКІВ