Повідомити новину

Поширити:

Національна мережа «АТБ» запропонувала українцям узяти участь у процесах удосконалення своєї роботи
Сучасний світ та економіка збудовані таким чином, що кожен із нас є покупцем. Серед українців навряд чи можна знайти людину, яка не ходила б до магазинів. Хтось робить це раз на місяць, хтось – щодня. Утім, суті справи це не змінює. Коли щось робиш постійно, то автоматично стаєш фахівцем у питанні. Скористатися цим експертним потенціалом своїх покупців вирішила компанія «АТБ». Нам вона більш відома як власниця однойменної національної торговельної мережі. Багато співвітчизників часто користуються послугами відповідних маркетів. Наразі нараховується 954 магазини у 247 населених пунктах країни. Статистика свідчить: щодня в «АТБ» здійснюють покупки понад 3,5 млн наших співвітчизників.
Це вражаюча кількість покупців, тож зробити їх іще й партнерами в питаннях удосконалення роботи мережі – дійсно гарна ідея. «Наша компанія в особі кожного відвідувача магазинів «АТБ» бачить не лише пересічного покупця, а й партнера, який сприяє підвищенню рівня і якості обслуговування. Тільки спільні зусилля в цьому напрямку дадуть можливість досягати високих результатів і гарантувати свіжість товарів, які реалізують у магазинах торговельної мережі», – зазначає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».
Про що саме йдеться? Мережа заохочує людей до співпраці, пропонуючи взяти участь у спеціальній програмі «Гарантія свіжості». Тим, хто ще не знає, нагадаємо її суть. Якщо покупець випадково придбав прострочений товар або знайшов його в магазині, то компанія повертає за нього гроші у трикратному розмірі вартості товару. «Повернення коштів здійснюється у формі грошової винагороди. Умови програми поширюються абсолютно на всі товари, які реалізують у магазинах «АТБ». У цьому і полягає партнерський принцип побудови взаємин із покупцями», – наголошує Наталія Шаповалова.
Погодьтеся, цікава думка. Адже багатьом із нас доводиться чути фразу: «Дякуємо за ваш відгук, ви допомагаєте робити нашу компанію кращою». Вона формальна, оскільки насправді складно уявити, що відповідь на телефонне опитування або заповнення анкети якось можуть вплинути на роботу великого підприємства. Водночас пропозиція «АТБ» дає змогу взяти безпосередню участь у процесі поліпшення сервісу.
Варто зауважити, що програма «Гарантія свіжості» діє не перший місяць. І деякі покупці вже «втягнулися» у своєрідне змагання з пошуку прострочених товарів. Адже знайти їх не тільки складно, а й фактично неможливо. «Найголовнішим критерієм вибору продукту є його безпека. Саме тому у нашій торговельній мережі уважно стежать за якістю товарів», – пояснює Рита Печориця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, система вибудувана таким чином, що потрапляння неякісного продукту на полицю майже унеможливлене. За це відповідають десятки людей, зайняті в роботі внутрішньої служби перевірок. «Щомісяця лабораторним випробуванням піддають понад 1000 зразків продукції різних товарних груп. Продукти перевіряють за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки», – розповідає Рита Печориця.
При цьому існують як планові, так і позапланові перевірки. Спочатку поговоримо про планові. Безпосередньо з полиці співробітники в певній послідовності за спеціальним графіком відбирають товари, які відправляють на детальний лабораторний аналіз. «Перша група – продукти, що швидко псуються, та дитяче харчування. Їх ми перевіряємо щомісяця. Друга група – усі інші продукти – проходить контроль один раз на квартал, а промислові товари – раз на півроку», – уточнює Рита Печориця.
Щодо позапланових перевірок, то їх проводять тоді, якщо стосовно якогось конкретного товару надходить більше двох скарг споживачів. Це доволі серйозний захід, за підсумками якого виробника неякісного товару можуть навіть вилучити з переліку постачальників «АТБ». Для будь-якої компанії це -як вирок, адже присутність на полицях національної мережі дискаунтерів –гарантія стабільності й успіху. Кожен виробник намагається відповідати високим стандартам «АТБ».
До речі, про стандарти. Як відомо, з літа 2017 року магазини мережі проходять аудит і сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005. У його основі лежать принципи НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points – Аналіз ризиків і критичні точки контролю). Йдеться про визнану на світовому рівні концепцію контролю якості та безпеки. Отож, тепер упевненість у товарах «АТБ» буде підтверджена ще й на міжнародній арені.
Звичайно, будь-яка система має вади. Саме тому компанія і залучає своїх покупців бути «народними аудиторами». Щодня, купуючи той чи інший продукт у різних куточках України, ви теж можете допомогти «АТБ» виявити слабкі місця. Результатом стане робота над помилками. Гарна нагода застосувати свій експертний досвід як фахівців із щоденних покупок та, водночас, допомогти найпотужнішій вітчизняній торговельній мережі вдосконалити свою роботу.
Софія ДОВБУШ