Справи церковні – не завжди духовні

Усе частіше в Україні ростуть, немов гриби після дощу різні релігійні організації. Вибір конфесії та течії досить широкий, а тому потенційний член громади перебуває на роздоріжжі вибору – куди піти і чи принесе та або інша церква омріяне щастя? І тут у гру вступає духовний центр «Відродження» Володимира Мунтяна. Яскраві агітки з потужними лозунгами щодо позбавлення від гріха, збільшення матеріальних благ і т.п., що майорять у всіх куточках країни, здатні спокусити навіть досвідченого християнина пристати до їх церкви. Місцеві лідери «Відродження» систематично організовують поїздки до Києва для масових служінь, де Мунтян «зцілює» хворих від різноманітних хвороб.

Психолог-криміналіст Юрій Ірхін пояснює вплив служінь на людей застосуванням нейролінгвістичного програмування. Основна технологія – навіювання на яву. Адептів вводять в транс технічними засобами: гучною ритмічною музикою, мінливою кольоровою гамою, ефектом маятника та іншими гіпнотичними методами. У цьому стані особа стає гіпердовірливою, вірить усьому, що говорять, тому все, що відбувається у цьому стані, сприймає як реальність, створюючи певну модель поведінки.

Після активного впливу на свідомість т.зв. «служіннями» значна частина адептів не може повернутися до нормального психологічного стану через незворотні зміни психіки. Адепти духовного центру систематично жертвують інколи останню копійку на благо церкви. Про це не забули згадати Українська міжцерковна рада, голови євангельських церков, пояснюючи деструктивний вплив ДЦ «Відродження» на свідомість людей, ототожнюючи їх з окультною сектою.

У Тернополі під знаменням християнської церкви мунтянівську контору розвивала жителька Дніпропетровської області пастор Марина Гаврилова. Але, подейкують, що остання не встояла перед забороненим плодом. Маючи над адептами владу, пастор запевняла про необхідність щотижневого збору грошей, які використовувала на власні потреби. Багатьом адептам не подобався стиль життя та пастирського служіння Гаврилової. Окремі з підопічних звернулися із листом до апостола Володимира Мунтяна із проханням звільнити Марину з посади керівника, а інші покинули культ. Тепер Гаврилова служить в Києві, під крилом одіозного апостола В. Мунтяна.

Проте Тернопіль таки залишився у планах керівництва секти, зважаючи на те, що призначили нового керівника, бучацького підприємця – пастора Галину Шкатуляк. Що принесе з собою новий лідер на Тернопільщину – старі методи чи промінь надії для «осліплених» гіпнотичними служіннями людей?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*