Повідомити новину

Поширити:

 
300013Соціально-політична ситуація сучасної України не сприяє вирішенню проблем багатодітних сімей. В українського політикуму відсутня стратегія сімейного розвитку. «Але українська родина є тим фундаментом, що створює націю, дає їй поштовх для існування, забезпечує її генофонд. Запорукою цього процесу є не тільки можливість збереження сім’ї, а й створення таких умов, що дбали б про вклад її членів у розвиток державності», – переконаний Михайло Головко.
Багато видатних діячів сьогодення – з багатодітних сімей і могли не мати належного фінансового забезпечення, адже батько й мати мали піклуватися про всю сім’ю загалом. Їхній внесок у науку надто великий, щоб на нього не зважати. Але навіть із запровадженням системи ЗНО багато дітей, які його успішно склали і є вихідцями з багатодітних сімей, не потрапляють на навчання з тих спеціальностей, на які незначне державне замовлення і висока платня. «Діти з багатодітних сімей, а також особи віком від 18 до 23 років із таких сімей, повинні бути звільнені від плати за навчання у вищих навчальних закладах державної та комунальної форм власності усіх рівнів акредитації за умови, що певний освітньо-кваліфікаційний рівень вони здобувають уперше», – наголосив Михайло Головко. Таку норму розробив і прагне впровадити на законодавчому рівні народний депутат України Михайло Головко.
Наприкінці 2015 року із чинного законодавства вилучили норму, котра гарантувала безоплатне навчання дітей, які є вихідцями із багатодітних сімей. Сьогодні її можливо повернути до Закону України «Про охорону дитинства», якщо буде ухвалена поправка до законопроекту щодо права на безкоштовну освіту дітей із багатодітних сімей №4852 від 17 червня 2016 року.
«Ухвалення цієї поправки дасть можливість усунути соціальну несправедливість щодо дітей із багатодітних сімей, особливо, коли в них не вистачає коштів на навчання. Такі діти сьогодні потребують особливої уваги зі сторони держави», – вважає Михайло Головко.
Для цього необхідно передбачити окреме державне замовлення для дітей із багатодітних сімей, аби  забезпечити їм належний рівень навчання й водночас зберегти можливість для навчання всіх інших.