Повідомити новину

Поширити:

Днями Комітет Верховної Ради України з питань бюджету провів виїзне засідання у місті Збараж. Народні обранці сконцентрувалися на тих проблемах Тернопільської області, котрі потребують фінансової підтримки. Не оминули увагою і необхідність додаткового фінансування ремонту автошляхів краю.
Начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик представив учасникам засідання план ремонтно-будівельних робіт у 2018 році, інвестиційні проекти, схвалені Міжвідомчою комісією з питань державних інвестицій, а також  перелік ділянок, котрі потребують додаткового фінансування.
«У 2017 році наші два державні інвестиційні проекти отримали позитивні висновки Міжвідомчої комісії. Перший – щодо покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кіровоград – Кропивницький – Знам’янка. Це – спільний проект Тернопільської, Львівської та Івано-Франківської дорожніх служб. Відновлення та покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги передбачає проведення її реконструкції. В тому числі, 62,5 кілометра в межах Тернопільської області (від кордону з Прикарпаттям до Тернополя), – зазначив Богдан Юлик. – Другий інвестиційний проект передбачає розвиток автомобільної мережі загального користування. Його мета – покращення транспортного сполучення до Зарваницького духовного центру, Свято-Успенської Почаївської лаври та в напрямку столиці. Загальна протяжність доріг, що підлягають  реконструкції, становить 84,73 км. Проект передбачає ремонт ділянок 7 автомобільних доріг».
Зважаючи на підтримку  Міжвідомчої комісії з питань державних інвестицій, Богдан Юлик запропонував комітету передбачити фінансування вищезазначених проектів з державного бюджету у 2018 році, на що народні обранці погодилися.
Також начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області презентував новий проект, реалізацію якого планують у 2019 році. Йдеться про оновлення траси Івано-Франківськ – Бучач – Тернопіль. У межах Тернопільщини шляховики відремонтують 65,5 км. Ця дорога – частина найкоротшого шляху до Карпат зі столиці. Водії, прямуючи нею, «заощаджують» 100 км.
Крім того, тернопільські дорожники мають необхідність у додатковому фінансуванні ремонту 5 ділянок траси М-19, котра перетинає область з півночі на південь.
«Нам необхідно завершити ремонт головного транспортного коридору на Київ: дороги Тернопіль – Кременець. Потрібні кошти на оновлення останніх 15 км. Також пропонуємо комітету підтримати фінансування ремонту ділянки дороги М-19, котра з’єднує районні центри Чортків та Заліщики. Її протяжність 48 км», – додав Богдан Юлик. 
Комітет Верховної Ради України з питань бюджету цю ініціативу дорожників Тернопільщини теж підтримав.