Повідомити новину

Поширити:

Відома в Україні та за її межами пивоварня “Опілля” пропонує об’єднатися виробникам краю та місцевій владі задля спільного просування продукції на українському ринку під гаслом “Купуй тернопільське!”
Про це заявив директор з маркетингу “Опілля” Володимир Гомівка, посилаючись на успішний досвід економічної діяльності підприємства та інших виробників нашої області.
“Сьогодні для значної частини українців тернопільське виробництво тісно пов’язане з поняттями “якість” і “натуральність”. Це – заслуга більшості виробників з різних галузей – від молочної, до пивобезалкогольної. Основою їх діяльності є натуральне виробництво. Це перспективно. Ми хотіли б, щоб успішний досвід просування мав кумулятивний ефект, щоб від цього вигравали всі: виробники, місцева економіка та громада. Саме тому у нас є пропозиція для всіх зацікавлених об’єднатися задля спільного просування тернопільських товарів і послуг у рамках стратегії “Купуй тернопільське!” Такий “регіональний бренд” має означати, передусім, високу якість”, – зазначив директор Володимир Гомівка.
Представник пивоварні зауважив, що всі, хто робить акцент на натуральному виробництві, як правило, несуть більші витрати і самотужки їм важче конкурувати з міжнародними брендами. Тому спільна робота була б корисною для всіх.
“Виробники натуральної продукції, багато з яких проводять діяльність на Тернопільщині, володіють меншими ресурсами для просування товару. Їм важко конкурувати із міжнародними та загальнонаціональними торговими марками, а їхню корисну та якісну продукцію проблематично знайти поза районом розташування виробництва. Тим часом люди бажають купувати натуральне, однак його не легко знайти на полицях наших магазинів. Той, хто спеціалізується на виробництві натуральної продукції, має зважати на те, що термін її зберігання менший. Таке виробництво передбачає довготривалі вкладення коштів і поступову віддачу. Тому спільна робота була б виграшем для всіх”, – переконаний представник підприємства.
Володимир Гомівка переконаний, що, по-перше, спільна робота дасть змогу навіть малому бізнесу знаходити свого покупця за рахунок спільної мережі збуту, рекламних заходів, формування позитивного іміджу. У майбутньому можливе спільне просування місцевої продукції не тільки в Україні, а й поза її межами. Тернопільщина має стати своєрідною торговою маркою, з якою асоціюватимуть натуральну і якісну продукцію. Це дасть можливість також встановити певні правила, свого роду “еко-марку”, завдяки якій споживач зможе безпомилково обирати якісну продукцію і бути впевненим, що вона не містить жодних шкідливих складників. По-друге, пряму вигоду отримає область загалом.
«Розвиток місцевого виробництва – це робочі місця, сплачені податки, будівництво доріг, житла тощо. Також це можливість привернути більшу увагу до нашого краю не лише туристів, а й інвесторів. Тобто, така співпраця вигідна всім: виробник отримає нових споживачів, споживач – доступ до якісної продукції, а громада  – більше податків у свій бюджет, робочі місця, покращення соціально-економічного стану. Місцева влада зможе ефективніше виконувати свої повноваження, маючи достатньо ресурсів», – переконаний Володимир Гомівка.
Підсумовуючи, представник “Опілля” зазначив, що вже найближчим часом будуть розпочаті переговори із зацікавленими сторонами щодо формування спільної стратегії.
“Таким шляхом колись розвивалися багато регіонів Австрії, Німеччини, Чехії, Польщі. Місцеві виробники об’єднувалися і спільно виходили на зовнішні ринки. Впевнений, що ми знайдемо порозуміння і з місцевими виробниками, і з владою та вдало започаткуємо корисний для нашого краю проект”, – резюмував директор з маркетингу “Опілля”.