Повідомити новину

Поширити:

135З’явилися нові способи шахрайства – клієнтам телефонують не самі шахраї, а запрограмовані ними роботи і випитують дані платіжної картки, пароль тощо.
“Наголошуємо, що дані платіжної картки: повний номер картки, термін її дії, код CVV/CVV-2, ПІН-код до картки, логін/пароль для входу до веб-банкінгу, є конфіденційними і Ви не повинні їх надавати іншим особам. У тому числі працівникам банків, у яких Ви маєте відкриті карткові рахунки”, – попереджає Нацбанк у Facebook.
У НБУ рекомендують припиняти розмову, коли телефонують начебто представники банку і вимагають пройти ідентифікацію – надати або підтвердити дані платіжної картки та персональні дані. У випадку, коли такі дані надали, варто подзвонити на гарячу лінію банку, номер якої вказаний на звороті картки і заблокувати її.