Повідомити новину

Поширити:

Вивести західноукраїнське бджолярство на новий, європейський, рівень – цілком досяжна ціль. Принаймні, в цьому точно переконані три десятки пасічників з Тернопільщини, які зробили ще один крок назустріч своїй меті. Напередодні вони пройшли профільні навчання із бджільництва, організовані Гадяцьким аграрним училищем (Полтавська область) на запрошення Агрохолдингу «МРІЯ». А після трьох місяців практики підтвердили свої знання та навички офіційно складеним іспитом і отримали відповідне свідоцтво бджоляра 3-го розряду.
До слова, серед новоспечених випускників є не тільки пасічники із досвідом, а й початківці, які лише мріють збирати багаті медові збори. З них троє – це учасники АТО, одна мати-героїня та півтора десятка пайовиків «МРІЯ Агрохолдинг», які пройшли ці навчання коштом Компанії. Окрім того, для успішного старту солодкої справи Агрохолдинг подарував по 5 вуликів тим учасникам, які не мали власних пасік взагалі, або ж мали не більше 10-ти вуликів.
Така ініціатива – частина постійної програми «МРІЇ» із підтримки кооперативного руху. За понад три роки на рахунку Компанії – сприяння у створенні та розвитку вже більше двох десятків сільськогосподарських кооперативів: ягідних, молочних, борошномельних тощо. Все частіше серед них трапляються і бджолярські кооперативи.
Так, в рамках конкурсу проектів економічного розвитку сільських громад, оголошеного Агрохолдингом минулоріч, знайшли своїх власників і 5 новеньких модульних причепів, призначених для перевезення кочових пасік, вартістю 55 тис. грн кожен. Їх нещодавно отримали бджолярі 5-ти кооперативів із Гусятинського, Підгаєцького, Зборівського районів Тернопільської області та Галицького і Тлумацького районів Івано-Франківщини. Нагадаємо, загальний бюджет конкурсу від «МРІЇ» становить 4 млн грн. Лише за 10 місяців його проведення заявки на участь подали 20 кооперативів, а реально скористалися підтримкою Компанії 15 з них. Значну частину грошового фонду, а це близько 3 млн. грн, вже розподілено між проектами-переможцями та освоєно на кооперативні потреби.
«Варто підкреслити, що жодного прямого економічного зиску від діяльності сільськогосподарських  кооперативів ми не отримуємо, – розповідає начальник відділу регіонального розвитку та зв’язків з органами влади Агрохолдингу “МРІЯ” Василь Мартюк. – Наш основний зиск – це задоволення, в першу, чергу, потреб наших пайовиків: зайнятість цього населення і отримання ним додаткового доходу, комплексний економічний розвиток наших сіл». Тож підтримка створення нових і розвитку діючих кооперативів – це не черговий бізнес-проект, а важлива частина корпоративної соціальної відповідальності «МРІЇ», переконують в Компанії.
Тим більше, що фінансовою та організаційною підтримкою пасічників Агрохолдинг не обмежується. Навесні «МРІЯ» розробила та запустила інноваційний проект – власну інтерактивну карту http://honey.mriya.ua/, де відображаються актуальні посівні площі медоносних культур Компанії і вся необхідна для бджолярів інформація. Просто зареєструвавшись на сайті, охочі пасічники із 6-ти областей Західної України, де працює Агрохолдинг, змогли подати заявку та абсолютно безкоштовно вивезти свої вулики на «мріївські» поля в період цвітіння, аби таким чином примножити свої медозбори.