Повідомити новину

Поширити:

За підсумками останніх трьох років Тернопільську область без перебільшень можна назвати потужним будівельним майданчиком. Адже в краї відновлюють та відбудовують не лише об’єкти соціальної інфраструктури, а й капітально ремонтують дороги.
Так, водії уже можуть оцінити якість дорожнього покриття на магістралях М-19 Тернопіль–Кременець, де ще ведуться роботи, М-09 Тернопіль–Львів, де залишилося облаштувати лише верхній шар покриття та, власне, М-12 Тернопіль–Підволочиськ до кордону з Хмельницькою областю, де дорожникам залишилося зробити ще близько трьох кілометрів старої дороги. Таке оновлення дорожньої інфраструктури стало можливим завдяки урядовій ініціативі та державному фінансуванню.
Будівництво і ремонт магістральних шляхів протягом усього цього часу залишається під пильним контролем голови Тернопільської ОДА Степана Барни. Наприкінці минулого тижня він побував на ділянці дороги Тернопіль-Підволочиськ (траса М-12), що є частиною транснаціонального коридору Go Highway.
«Наше завдання не тільки спрямувати кошти на будівництво доріг, а й контролювати якість цих робіт, – зазначив Степан Барна. – Сьогодні ми зробили три контрольних проби, котрі здійснює державне підприємство, яке не тільки аналізує якість асфальту, а й систему його прокладення. Наразі нам залишилося здійснити регенерацію майже двох з половиною кілометрів старої дороги і приблизно 10 км вирівнюючого шару. Думаю, що вже найближчим часом будівельні дороги в напрямку М-12 Тернопіль – Підволочиськ будуть завершені».
Нагадаємо, ремонт дороги Тернопіль–Підволочиськ розпочали у квітні цього року. На її будівництво спрямували понад 820 млн грн. У межах Тернопільської області протяжність дороги становить майже 39 км.