«АТБ»: формуючи тренди української торгівлі

 

Відома мережа продовжує вдосконалюватися, використовуючи власний досвід та досвід провідних дискаунтерів Європи

 

Представники відомої вітчизняної мережі нещодавно уточнили плани компанії на 2018 рік. «АТБ» має намір відкрити не менше, ніж 100 нових магазинів, а також переобладнати відповідно до нового дизайну ще з півсотні маркетів, які вже працюють. Причому найактивнішим напрямком розвитку визначено саме західний регіон України.

Для пересічного покупця – це гарні новини. Адже мережа, яка представлена 951 магазином у 246 населених пунктах нашої країни, своєю появою та темпами поширення буквально змушує інших представників торговельної індустрії оперативно змінюватися та вдосконалюватися.

«Одним із основних принципів розвитку торговельної мережі «АТБ» є активне інвестування в передові технології, впровадження новаторських концепцій і практик», – зазначає Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ». Як свідчить досвід європейського ритейлу, впровадження передових технологій, концепцій і практик – новий тренд у розвитку формату дискаунтер (формату, в якому працює «АТБ»). Поряд із такими європейськими лідерами, як Lidl і Aldi, вітчизняний ритейлер розглядає цей напрямок як найголовніший у своїй інвестиційній діяльності. А це означає, що і вся індустрія стоїть на порозі серйозних змін.

Підтвердження довго шукати не доведеться. Сьогодні в корпорації «АТБ» одночасно реалізують кілька інноваційних проектів. По-перше, проводять роботи з модернізації магазинів торговельної мережі. Оновлені маркети, які легко впізнати за сучасним дизайном у темних тонах, – це свого роду експериментальний майданчик. Тут впроваджено передові рішення у сфері роздрібної торгівлі, будівництва та енергозбереження. У магазинах «АТБ» нового формату встановлено холодильне та морозильне обладнання останнього покоління, а також новітня система освітлення, що функціонує на основі LED-технологій. Чимало уваги приділили вдосконаленню систем утеплення, опалення та рекуперації енергії. Загалом такий комплекс заходів дає можливість скорочувати витрати на опалення до 70%.

Другий великий проект не такий помітний для пересічного споживача,  оскільки і його впровадження, і результати, як правило, залишаються «за лаштунками» торговельної діяльності. Ми говоримо про організацію логістики. Коли йдеться про «АТБ», це не просто перевезти партію продукції з пункту А в пункт Б. Адже мережа транспортує товари 3500 асортиментних позицій майже у тисячу маркетів по всій країні. Компанія володіє логістичною інфраструктурою, що складається з восьми сучасних мультитемпературних розподільчих центрів категорії «А» загальною площею 150 тис. кв. м, яка є однією з найбільших в Україні. «Управління складами здійснюється за допомогою інформаційної системи (WMS), системи управління двором (YMS), а також передових технологій контролю якості обробки товару, які забезпечують комплексне вирішення завдань автоматизації управління складськими процесами. Вони дасть змогу знизити вартість внутрішньої складської обробки товару та його доставки, підвищити контроль над виконанням складських операцій і обмежити вплив людського фактора на процеси складської логістики», – зазначає Борис Марков.

Іншим проектом, який активно втілює компанія, є експеримент із використання технології кас самообслуговування (КСО). Він стартував у листопаді минулого року і вже добре зарекомендував себе як в експертному співтоваристві, так і серед споживачів. Не дивно, адже це кращі міжнародні рішення й обладнання. «У проекті тестується використання кас самообслуговування NCR SelfServ Checkout. Компанія NCR – провідний світовий виробник устаткування у сфері банківських, торгових та інформаційно-технологічних рішень, на частку якого припадає понад 75% обсягу ринку», – наголошує Борис Марков.

Безумовно, все перераховане є лише частиною великої програми розвитку «АТБ». Така увага до власного вдосконалення та поліпшення сервісу дає результати. Не дивно, що понад 3 мільйони українців щодня ходять на закупи до «АТБ», власним гаманцем підтримуючи відповідального ритейлера. Мережа першою підтримує прогресивні зміни на вітчизняному ринку. І це надихає інших. Тож цілком справедливим є твердження, що «АТБ» формує тренди розвитку української торгівлі.

Ольга ТАРНАВСЬКА

 

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*